Kako kupiti parfem bez probavanja i pritom ne pogriješiti?

Svačiji odnos s parfemom je itekako poseban i intiman. Baš zbog toga se čini i pomalo suludim i pomisliti kupiti parfem bez testiranja. Međutim, evo kako možeš to učiniti bez da ga “pošnjofaš“.

Istraži koji ti mirisni kokteli odgovaraju

Mnogim je ženama nezamislivo kupiti i odjeću preko interneta. S druge strane postoje one koje jedino takav način šopingiranja priznaju. Slično je i s parfemima. Naravno da je bolje (kao i kod obuće i odjeće) najprije probati i uvjeriti se da je sve savršeno, ali i ovako može ispasti sjajno.

Za kupovinu parfema putem interneta bez prijašnjeg testiranja valja proučiti nekoliko važnih elemenata. Prvi su svakako sastojci. Ako voliš parfeme u kojima prevladava, primjerice, topli miris vanilije, onda sigurno nećeš kupiti bočicu Chloé Love Story parfema koji obiluje puderastim aromama koje su pak blago začinjene nježnim cvjetnim notama. Ako znaš što preferiraš i koji su mirisni kokteli koji te čine najsretnijom, onda se vodi tom logikom.

Ime će ti reći kako parfem miriše

Znaš da i stara latinska izreka kaže: “Ime je znak”. S razlogom je tako, čak i kada su parfemi u pitanju. Ako se parfem zove Esprit Night Life ili Calvin Klein Obsession Night, onda sigurno možeš pretpostaviti kako se radi o nešto “težem”, konkretnijem, intenzivnijem, pa čak i senzualnijem parfemu.

S druge strane, ako si ljubiteljica cvjetnih parfema, onda će ti sigurno za oko pasti nazivi poput Kenzo Flower In the Air ili O-twist Flower Explosion. Bolje se voditi tim nazivima nego nazivima brenda. Ako ti je omiljeni parfem, primjerice, Gucci by Gucci koji je prepoznatljiv po svom chypre cvjetnom mirisu, onda ti sigurno neće tako sjajan biti Gucci Premier, parfem kojem je spoj mošusa i bijelog prozračnog cvijeća zapisan u mirisnom kodu.

Parfeme možeš birati i po – bojama

Osim sastava i imena, puno o parfemu ti može reći i njegova boja. Zlatno pakiranje simbol je raskoši, moći, bogatstva, a često i egzotike. To su parfemi koji su karakterni, snažni i idealni su za večernje nošenje. Sjajan primjer za to je parfem koji svijet zaluđuje već godinama – One Million od Paca Rabbana.

Ako želiš nešto što miriše energično, strastveno, pomalo opasno, a nerijetko i začinjeno toplim začinima, onda ćeš birati parfeme u crvenom pakiranju. Samo se prisjeti parfema Gucci Rush. Impulzivan, moćan, atraktivan, egzotičan i itekako energičan. Parfemi u pakiranjima plavih boja rezervirani su za nježne, prozračne i svježe mirise.

Za kupovinu parfema, i uživo, a pogotovo putem interneta, treba vremena. Parfem je nešto što će trajati, nešto što će biti dio tvoje osobnosti i nešto što će postati tvoj potpis. Dobro istraži i pročitaj sve što možeš o nekom parfemu prije nego se odlučiš da baš ta bočica bude ona prava.