Kako odabrati parfem za drugu osobu?

Čokolada i parfem. Pokloni kojima se svi vesele. Dok je odabir čokolade poprilično jednostavan, kod odabira parfema može doći do velikih nedoumica.

 „Hoće li se svidjeti ili ne“, „Što ako pogriješim kod odabira“, „Kako da isključim svoj nos u odabiru“… Tek su neka od pitanja koja su zasigurno i tebe jednom mučila dok si birala parfem za drugu osobu. Kad tražiš savršeni poklon za drugu osobu, uzmi u obzir njene životne navike i osobnost. Zaboravi na ono što se tebi sviđa.

Otkrij omiljene arome i note

Najvažnije je znati koje mirisne arome osoba kojoj kupuješ parfem voli. To mogu biti citrusne, cvjetne, orijentalne, drvenaste i slično. Možeš na dva načina doći do te informacije: ili kroz razgovor ili – vlastitim njuhom (samo pripazi da ne izgleda čudno).

Bilo bi sjajno kada bi imala i informaciju o omiljenim mirisnim notama (to su, recimo, naranča, cimet, vanilija, ruža, jasmin…). Dakle, s informacijama o omiljenoj aromi i dragim mirisnim notama, tvoj poklon će bez sumnje biti pun pogodak!

Pozovi psihologiju u pomoć

Često nije lako doći do tih informacija, a puno osoba niti ne zna imenovati svoje omiljene arome i note. U tom slučaju posluži se psihološkim trikovima. Primjerice, biraš li parfem tihoj, povučenoj, mirnoj i plahoj prijateljici, sigurno se nećeš odlučiti na Diorov Poison. Njegove snažne, aromatične note koje podsjećaju na energične 80-te možda su prirodniji odabir za nekoga s više poleta. Orijentalni, drvenasti i snažni parfemi su obično „rezervirani“ za osobe koje ih mogu iznijeti.

Za osobe koje su po prirodi nježne radije biraj neke svježe, puderaste mirise. Naravno, trebaš imati na umu da je svaka osoba jedinka za sebe i možda će se baš nekoj tvojoj tihoj i povučenoj prijateljici svidjeti snažan parfem. Imaš li bilo kakvih nedoumica oko toga koji parfem odabrati svakako popričaj s prodavačima. Bit će ti i više nego voljni pružiti pomoć.

Vjeruj svom nosu

Jedna od najčešćih pogrešaka pri kupovini parfema za drugu osobu jest da se vodiš brendom koji osoba već koristi. Naime, dok postoje brendovi čiji su zaštitni znak cvjetni, nježni, romantični mirisi, postoje i brendovi čija su dva parfema „nebo i zemlja“. Zato se radije uzdaj u svoj nos, ne u brend. Sve to, naravno, pod uvjetom da imaš na umu što ta druga osoba voli i preferira (dakle, nakon što svladaš prvi korak).

Ako pronađeš parfem nekog novog brenda koji te neopisivo podsjeća na osobu kojoj parfem kupuješ, slobodno riskiraj. Ili, ako pronađeš parfem koji ima note koje će osobu podsjetiti na neku situaciju koju je doživjela s tobom, opet riskiraj i kupi ga. Osim što će joj se svidjeti mirisom, svidjet će joj se i pričom koju baš taj parfem nosi sa sobom.