Povijest Burberryja: Kako je omiljeni karirani uzorak prešao na parfeme
Kultni britanski brend u srcu svog postojanja predstavlja sve odlike britanskog visokog društva – eleganciju, profinjenost i tradiciju koju utjelovljuje ne samo u svojim modnim, već i parfemskim kreacijama.
Burberry najbolje prepoznajemo po njegovom prepoznatljivom kariranom uzorku koji je u počecima krasio tek unutrašnjost balonera. Danas je Burberryjeva priča puno veća – utemeljio se kao međunarodni luksuzni brend s odjećom za žene i muškarce, modnim dodacima, cipelama i torbama, potrepštinama za dom i – parfemima.
Povijest najpoznatijeg printa
Brend je osnovao Thomas Burberry 1856. godine kad je imao samo 21 godinu. Svoj prvi baloner dizajnirao je tijekom Prvog svjetskog rata, no karirani uzorak uveden je tek 1920-ih.
Kad je karo uveden kao podstava na baloner, granice između mode i funkcionalnosti počele su se brisati. U 1950-ima, Burberryjevi kaputi su se pojavili na filmskom platnu, a nosili su ih Audrey Hepburn, Marlene Deitrich i Humphrey Bogart. Karo je ono što je balonere i kapute učinilo tako prepoznatljivim, a to je dizajnerska značajka koja i danas ostaje relevantna u modernoj modi. Stoga je prenošenje ovog prepoznatljivog uzorka na parfemski asortiman bio jedini logični korak.
“Burberry ima vrlo snažno naslijeđe, a vintage karo i dalje je širom svijeta prepoznat kao ikoničan i poželjan print.”
Luksuz nije uvijek bio sinonim za Burberry
Karo nije uvijek bio poželjan print – ono što je od početka trebalo predstavljati luksuz i inovaciju, sada je imalo negativne konotacije. Sredinom 1990-ih Burberryjev profit dramatično je pao, a par godina kasnije, brend je dobio veliku naklonost među nogometnim navijačima koji su prihvatili karo kao uniformu, dodatno narušavajući njegovo ekskluzivno pozicioniranje.
Činilo se kao da Burberryju nema spasa. No Christopher Bailey dokazao je da je dorastao tom izazovu kad je imenovan kreativnim direktorom. Iskoristio je svoje iskustvo u Gucciju i Donni Karan i počeo ga spajati za svojom strašću za tehnologijom na način koji se činio novim i inovativnim – baš kao što je to činio i Thomas Burberry u svom pionirskom dizajnerskom pristupu. Godine 2009. Bailey je vratio modnu reviju na London Fashion Week iz Milana i tijekom godina surađivao s vjerodostojnim slavnim osobama kako bi obnovio ugled brenda, što je u konačnici i uspio. Također, Burberry je prvi brend koji je kolekcije s modnih pista učinio dostupnima kupcima odmah nakon revije.
Burberry parfemi
Burberry prodaje parfeme za žene i muškarce, među kojima su Brit, Brit Gold, London, Touch, Summer, Brit Red, Tender Touch, Baby Touch i Weekend.
“Asortiman mirisa cijenjeno je blago brenda, s parfemima Burberry koji su jednako uspješni kao i modne kreacije.”
Parfem London Women, uz svoj predivni miris, i dizajnom slavi Burberryjev ikonični print. Radi se o klasičnom cvjetnom mirisu s jasminom u centru koji se otvara nježnom ružom i notom cvijeta Orlovi nokti. Drvene i mošusne note ostavljaju baršunasti trag čitavoj kompoziciji. Tu je i London Men, savršen miris za muškarce u kojem se spajaju lavanda, bergamot i cimet. U srednjim notama su mimoza i koža, a u osnovnim notama oduševljava duhanski list.
Iznimno poznati Burberry Brit najpoželjniji je i najprepoznatljiviji u mirisnoj kolekciji, zajedno s Burberry Brit Goldom, koji je predstavljen 2005. godine. Ono što je danas sigurno jest da kolekcija parfema Burberry u potpunosti stoji bok uz bok s modnim kreacijama u po pitanju prepoznatljivosti brenda.
Istraži sve dostupne Burberry mirise u svojoj najbližoj BIPI i osjeti svu eleganciju i profinjenost ovih parfema.
Što znači “Provjerila BIPA”?
Oznaka “Provjerila BIPA” potvrđuje da su sva naša pravila naručivanja i procesi ostvareni. Ako imaš još pitanja oko parfema, bilo da se radi o odabiru i načinu korištenja ili o kriterijima koje parfem treba zadovoljiti prije nego što ga stavimo na naše police, posjeti našu edukativnu stranicu i saznaj odgovore na sva svoja pitanja (i više!).