Elizabeth Arden – vizionarka i originalna influencerica

„Svaka žena ima pravo biti lijepa“, poznata je rečenica Elizabeth Arden, žene koja je u svijet preparativne i dekorativne kozmetike uvela pravila bez kojih bih tvoja beauty rutina bila nezamisliva.

Kada pomislimo na influencerice, pomislimo na Instagram. Međutim, da su influencerice postojale puno, puno prije i da se njihov glas čuo daleko i bez društvenih mreža, dokaz je Elizabeth Arden.

U istom košu s Coca-Colom i Singericom

Mlada Kanađanka, rođena kao Florence Nightingale Graham, s 24. godine napustila je rodnu zemlju i otišla u New York ostvariti svoj san. 1910. godine otvorila je u Petoj aveniji svoj prvi Red Door salon. Nije trebalo dugo da crvena vrata postanu simbol svega onoga čemu su žene težile (i još uvijek teže): ljepoti, prirodnosti, ali i emancipiranosti i samosvjesnosti.

Iza svojih crvenih vrata damama je pružala spa usluge. Elizabeth Arden prva je žena koja je osmislila koncept make-overa u salonu. Upravo kod nje se po prvi put moglo ušetati u salon iz kojeg bi svaka dama izašla preporođena; tijelom i duhom.

Nova percepcija kozmetike

U to je vrijeme šminkanje bilo rezervirano uglavnom za dame noći, a upravo zahvaljujući Elizabeth ta se percepcija u javnosti počela stubokom mijenjati. U svom je salonu educirala žene o tome kako da usklade šminku na očima u usnama. Svojim je proizvodima naglašavala i važnost njege koju svaka žena zaslužuje i treba imati.

O njezinu utjecaju u svijetu u tom vremenu najviše svjedoči izjava iz 30-ih godina prošlog stoljeća koja kaže da su tada postojala tri imena, odnosno proizvoda za koje nije postojao kutak na svijetu, a da netko nije znao za njih. To su bili Coca-Cola, Singerica i – Elizabeth Arden.

Putnih pakiranja ne bi bilo bez Arden

Elizabeth Arden bila je predana sufražetkinja. Još se po dolasku u New York glasno zalagala za ženska prava. Inspirirana ženskom snagom, lansirala je svoj čuveni crveni ruž koje su nosile žene za vrijeme prosvjeda i marševa.

Kasnije, tijekom Drugog svjetskog rata, lansirala je novu kolekciju crvenih ruževa čije su se nijanse savršeno uklapale uz žensku vojnu uniformu. Tu je kolekciju posvetila, naravno, svim vojnikinjama poručivši im da mogu ostati lijepe, ženstvene, ali i hrabre i samosvjesne i u najtežim trenucima života.

Svaki njezin proizvod bio je usmjeren upravo ka tome – ženskoj snazi, ali i nježnosti; hrabrosti, ali i krhkosti. Osim toga, težila je ka praktičnosti i primjenjivosti. Upravo zato prva je osmislila putna pakiranja svojih proizvoda i time nam svima olakšala život. Na taj su način žene mogle putovati bilo kojim prijevoznim sredstvom, bez da im beauty arsenal zauzima puno prostora. Zamisli samo kako bi danas bilo teško putovati bez toga…

Proizvodi s originalnom recepturom

Poslovni uspjeh Elizabeth Arden osigurao joj je i naslovnicu Time magazina. Bila je prva žena koja je dobila tu čast.

Do danas su se neki proizvodi s potpisom Elizabeth Arden zadržali u svom izvornom obliku. Jedan od njih svakako je krema 8 Hour. Riječ je o kremi koja je pokrenula revoluciju među hidratizirajućim preparatima. Naime, ne samo da je pomlađivala kožu, nego ju je i regenerirala, a zanimljivo je da svoj naziv ova krema duguje jednoj klijentici koja je tvrdila da je njome mazala ranu na sinovu koljenu. Rana je, zahvaljujući kremi, zacijelila za svega 8 sati.

Danas su među omiljenim beauty proizvodima upravo parfemi. Dokaz je to onome što je i sama Elizabeth Arden promovirala: svaki proizvod treba isticati žensku ljepotu, ali prije svega treba joj biti dostupan. Upravo zbog toga brend Elizabeth Arden ni danas nije prestao biti utjecajan, inspirativan i manje važan nego prije sto godina.