Parfemi poznatih osoba: Kako su nastali i zašto su važni

Christina Aguilera, Antonio Banderas, David Beckham, Naomi Campbell. Pjevačica, glumac, nogometaš i manekenka. Na prvu djeluje kao da osim slave nemaju ništa zajedničko, no spaja ih činjenica da svi imaju – vlastiti parfem. Kada i kako je počeo trend celebrity parfema čitaj u nastavku.

Sve je započela Audrey Hepburn

Sve je počelo s jednom od najvećih modnih ikona – Audrey Hepburn. Holivudska je ljepotica dizajnirala parfem Interdit u suradnji s Givenchyjem. Međutim, da si živjela u doba kada i Audrey Hepburn, ne bi mogla mirisati kao Audrey jer je Interdit bio dizajniran isključivo za nju.

Prvi celebrity parfem, kakav poznamo danas, lansiran je u mirisnu orbitu 1981. godine. Za to je zaslužna još jedna holivudska ljepotica – Sophia Loren. Njezina mirisna bočica Sophia postala je pravi hit. Sophia je bila okarakterizirana kao fantazija, misterija i kao najženstveniji parfem koji svaka žena treba nositi sa strašću.

Osamdesete i devedesete bile su početak onoga što će početkom novog milenija postati pravi boom u parfumerijskoj industriji. Svoje su parfeme u tim počecima lansirali i Cher, Liv Tayler, Andy Warhol i mnogi drugi. Međutim, pravu renesansu celebrity parfemi su doživjeli 2002. godine kada je predstavljen parfem Glow by J. Lo. Od tada pa do danas celebrity parfemi omiljeni su mirisni proizvod milijunima i milijunima.

Tko ne bi volio mirisati kao David Beckham?

Veliki parfemski brendovi poput Armanija, Chanela, YSL-a i drugih nikada neće moći doprijeti do tolikog broja ljudi kao što to danas rade filmske, sportske ili glazbene zvijezde. Upravo zato su celebrity parfemi zaludili javnost jer obožavatelji vjeruju kako je upravo ta slavna glumica sama dizajnirala parfem, i svakodnevno ga nosi.

Misao da ćeš mirisati kao, recimo, Christina Aguilera ili da će tvoj dečko, suprug ili partner mirisati kao David Beckham često zna biti dovoljan okidač za kupovinu.

Također, parfemi s potpisom poznatih znatno su povoljniji od bilo kojih niche parfema ili parfema velikih modnih kuća. Lijepo mirišu, povoljni su i zovu se kao tvoja omiljena zvijezda – što više poželjeti?

Rise by Beyonce apsolutni je hit

Jedan od najprodavanijih i najpopularnijih parfema s potpisom slavnih nedvojbeno je bio Heat by Beyonce. Ništa slabije nije prošao ni njezin parfem Rise. Ti su parfemi od početka mirisali na dobru zaradu – ostvarili su profit od više od 400 milijuna dolara!

Većina parfema s potpisom poznatih su parfemi za žene. Međutim, među najprodavanijim se našao i onaj s potpisom velikog latino zavodnika – Antonia Banderasa. Njegovi parfemi Seduction in Black ili Power of Seduction donijeli su višemilijunske iznose (u dolarima, naravno) na Banderasov račun.

Ariana Grande, Shakira, Avril Lavigne tek su neke od zvijezda čije parfeme možeš isprobati. Zvijezde koje slušaš, jasno, nisu parfemisti koji znaju kako “smućkati” pravi parfem koji će biti postojan i – najvažnije – neodoljiv. No, za cijelu parfemsku industriju lansiranje takvih parfema ima puno veći značaj. Prvo, povoljniji su i mogu ih si priuštiti gotovo svi. A drugo, i još važnije, sigurno imaju veću emotivnu vrijednost od nekog drugog parfema.

Poklonite djevojci koja obožava Arianu Grande parfem s njezinim potpisom i vrlo lako će se zaljubiti u njega do kraja života (riječima biznisa: kupovat će ga rado do kraja života). Voljet će ga i za deset i za dvadeset godina. Na kraju, sigurno i ti imaš neki svoj srednjoškolski parfem koji ćeš zauvijek obožavati i koji će ti uvijek buditi lijepe uspomene. A parfemi svoju najveću snagu ionako kriju upravo u tome. Upravo zato celebrity parfemi jesu pravi pogodak.